Sunday 1 January 2012

YB Hamidah buat hal lagi, beli bunga RM45K


Kak Midah dan adik beradiknya buat duit lagi, kali ini Hamidah & Co belanja sebanyak RM45 ribu semata-mata untuk beli bunga malam gala pelancongan.

Ini adalah satu penyelewengan yang di lakukan oleh Kak Midah, takkanlah bunga empat lima kuntum berharga RM45 ribu, memang tak logik.

Hamidah belanja wang kerajaan Perak RM45 ribu beli bunga untuk Dewan RPGC, ini adalah satu nilai yang mengarut dan sudah tentu kontrak tersebut milik kroninya.

Ini belum masuk lagi duit bayaran kepada penyanyi Ramli Sarip yang dikatakan mencecah harga RM15 ribu. Tapi dengar cerita Perlancongan Perak bayar Ramli RM5 ribu saja, selebihnya masuk poket Zurah.

Ini pun nak niaga ke? Patutlah kaki si Zurah mengepak panjang, tapi sayangnya Zurah cari duit rompak sana sini, laki dia perabih kat GRO. Duit haram selalunya habis pada kegiatan haram.

Inilah detik kegagalan Tahun Melawat Perak kerana Hamidah dan adiknya Zurah & Co mengunakan dana Tahun Melawat Perak untuk kepentingan mereka sendiri. Blogger proBN Parpukari memainkan peranan sebagai media untuk menutup penyelewengan yang dilakukan oleh Hamidah.

Parpukari sanggup menjadi tukang jilat Hamidah kerana dia tahu inilah peluang terakhir untuk dia buat duit.

Menteri besar Zambry Abdul Kadir perlu tangani masalah Exco Perak ini jika mahu BN selamat.

No comments:

Post a Comment