Saturday 14 January 2012

YB Hamidah bocor rahsia kerajaan negeri Perak!

Datuk Seri Dr Haji Zambry Abdul Kadir perlu mengkaji semula kedudukan YB Hamidah Osman Adun Sungai Rapat kerana kedudukan Dr Zambry berada di dalam keadaan yang terancam sekirannya masih mengekakalkan YB Hamidah di Perak.


Menurut sumber terbaru YB Hamidah telah mengadakan perjumpaan sulit dengan Bekas MB Perak Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin bersama Nga Kor Ming serta Ngeh Koo Ham di Hotel Sheween Ipoh.

YB Hamidah (BN) di katakan telah memberi beberapa maklumat penting rahsia kerajaan negeri Perak kepada Nizar, Nga dan Ngeh. Perkara ini berlaku kerana YB Hamidah mahu menyelamatkan kedudukannya di negeri Perak yang di lihat semakin hari semakin goyang. Banyak maklumat rahsia penyelewengan YB Hamidah sudah bocor dan sampai ke tangan Zambry.

YB Hamidah bercadang untuk lompat parti sekiranya namanya tidak tersenarai sebagai calon di PRU ke 13 nanti. Parpukari sebagai blogger upahan YB Hamidah memainkan peranan membantai Nga dan Ngeh tetapi tuannya menyerahkan nyawa mereka.

Segalanya sudah di rancang oleh YB Hamidah dan beliau memang arif dalam kerja-kerja seperti ini, YB Hamidah juga bijak menutup rahsia bagi mengelakkan pergerakan mereka di hidu oleh pegawai khas Zambry.

No comments:

Post a Comment