Friday 27 January 2012

Parpukari jilat Midah sebab duit $$$


Alaihai Parpukari....

Inilah tokoh yang melaga-lagakan pemimpin UMNO di Perak. Disebabkan YB Hamidah Osman dan adiknya Zurah10 membayar gaji bulanan yang mahal kepada parpukari, kedua-dua adik beradik ini mendapat pujian bagai nak rak.

Pada masa yang sama parpukari juga kutip wang perlindungan RM80k sebulan dari Zambry Abd Kadir menteri besar yang dibenci oleh Midah.

Parpukari pandai main selamat, sebelah kaki dengan Midah sebelah lagi dengan Zambry. Dengan Midah dia melaga-lagakan dengan Zambry. Depan Zambry, dialah yang baik, bijak dan handal dengan matlamat suci untuk menyelamatkan Perak.

Pada si Buntal ni, kalau Perak aman dia tak boleh cari makan seperti mana dia tak boleh cari makan di Kuala Lumpur.

Sebagai balasan budi baiknya Midah telah memberi parpukari pelbagai projek. Antaranya Konsert Maher Zain RM500,000, projek video Tahun Melawat Perak dan terkini lagi RM500,000 untuk World Drum Festival.

Parpukari inilah blogger terkaya di Malaysia hasil mengadu-domba pemimpin UMNO di Perak. Seperti biasa Zurah 10 kutip komisen.

Sebab itu pegawai khas exco pelancungan ini mampu pakai mercedes dan alphard.

Parpukari pulak sekarang bergaya dengan Camrynya hasil perbuatan adu-dombanya.

Tunggu yang lain akan menyusul tentang pertemuan Midah dengan Nizar Jamaludin. Untuk teaser baca kenyataan Nizar di Free Malaysia Today bagaimana bekas MB Perak ini memuji Midah bagai nak rak.

Ada apa-apa ke?

No comments:

Post a Comment