Monday 31 October 2011

YB Hamidah mahu jadi MB Perak, kini tersepit diantara kuasa duit dan dot, dot, dot!

Siapa yang tak kenal parpukari?, jika ditanya kepada kalangan blogger Umno ramai yang akan mengatakan bahawa Parpukari buat kerja bukan untuk parti, tapi lebih kepada seorang blogger upahan.

Parpu dilihat buat kerja all out untuk menaikan nama YB Hamidah? Ini kerana kerakusan yang tidak berbelah bagi kepada Midah.


YB Hamidah yang terlalu berkhayal mahu jadi MB, sanggup di perbodohkan oleh Parpu dimana beliau membayar Parpu RM29k untuk mempromisikan dirinya dan pancung siapa sahaja yang mahu menghalang cita-citanya.

Hamdan Taha lah orang yang memainkan peranan dalam membantu membawa Salim aka Parpu ke Perak dan bekerja di Pejabat MB.

Parpu tahu YB Hamidah mempunyai impian besar, mahu jadi MB Perak. Salim aka Parpukari sering jilat Midah dengan memberi bantuan sebagai pengarang di unit media Perak.

Semua orang tahu impian Salim nak jadi setiausaha media ni, padahal tulis macam Pembawa lori mabuk.

Habis semua blogger otai di Perak Salim pancung! Malahan pernah beberapa kali blogger Umno Perak berpecah kerana Salim aka Parpukari ni.

Parpu percaya beliau akan hidup senang lenang jika YB Hamidah menjadi MB Perak, tapi siapa yang nak pandang Exco sampah yang mulut macam puaka ni.

Masalahnya, YB Hamidah semua orang dah tau sugar mummy Parpu, tapi sekarang, Suami Midah pula yang ada hubungan affair sama perempuan muda dari Kampar.

Kini YB Hamidah tercungap dan tersepit diantara kuasa, duit atau rumahtangga. Lagi membimbangkan, si Parpu pula kehilangan MB Perak yang tidak mau bayar dia satu sen pun dan Hamdan Taha terus hilang. Ini mesti kerja si botak dan Hanapiah Man.

1 comment: