Tuesday 25 October 2011

Sugar Mummy Parpukari Part 2 : Hubungan sulit dan penyelewengan Yb Hamidah...


Kalau dulu dikatakan YB Hamidah Osman, ini menghina penduduk miskin dengan memberi bantuan beras hancur 15 pratus.

Jadi orang kampung pun menyindir Hamidah, setakat beras hancur mereka pun tak ingin. Mereka pun makan beras hancur 5 peratus. Dakwa mereka Hamidah Osman punya kedekut, kedekut tahi hidung masin.

Berita terhangat pada waktu ini pula ialah hubungan sulit YB Hamidah Osman Exco Perak bersama blogger Umno Parpukari sudah tidak dapat disorokan lagi.. Keintiman mereka yang kerap kali bertemu di tempat mencurigakan kini menjadi bualan dibibir rakyat.


Wajarkah Exco Negeri berkelakuan sumbaang seperti ini? tu belum kena tangkap lagi! Kalau dash kena tangkap nanti jangan sembunyikan pula cerita ini. Sebenarnya Parpukari layan YB tua ni sebab nak kikis duit YB miang ni saja..

Khabarnya YB Midah telah songlap duit hasil ladang getah PCB. PCB kalau tak silap adalaah anak syarikat PKNP. MB Zambery juga salah seorang Pengerusi PKNP. Manakala Adik YB Midah adalah orang yang dipertangungjawabkan untuk mengutip wang dari tersebut.

Sehinggakan Zurah dikenali sebagai "Zurah 10", gelaran tersebut yang membawa maksud RM10 ribu adalah wang komisen yang di ambil belakang kakaknya.


Zurah juga telah membeli beberapa rumah mewah dan sepasang Lexus Alphard Velfire terbaru untuk kakanya dan Toyota Camry untuk Salim aka Parpukari.

MB Zambry Abdul Kadir perlu menjawab semua tuduhan ini dan menurut sumber yang di percayai SPRM ada membuat siasatan terhadap lapan kes penyelewengan yang dilakukan oleh Exco negeri yang kaya raya ini.

Midah Oh Midah dari Salim ke puncak nampaknya....

1 comment: