Tuesday 7 February 2012

Siapa mangsa Parpukari seterusnya?


Sejak parpukari al-stout berhijrah ke negeri ini, keharmonian tergugat.

Selain dari menjadi pengadu-domba pemimpin UMNO negeri, si buntal ini mula memecahbelahkan wartawan-wartawan di Perak.

Dengan menggunakan portalnya yang dibayar RM80,000 sebulan oleh UMNO dia cuba mempengaruhi wartawan-wartawan di Perak.

Cita-citanya untuk menjadi setiausaha akhbar kepada MB. Itupun jika sugar mummynya Hamidah Osman menjadi Menteri Besar.

Di KL ini, dia sudah mula menyanyi yang Perak akan menjadi negeri pertama mempunyai MB wanita.

Parpu membodek Midah dengan menyatakan bahawa ADUN Sg Rapat ini punya peluang besar untuk jadi MB.

Si Buntal ini juga mendakwa dia ada hubungan rapat dengan Rosmah Mansur. Gambar-gambarnya dengan Rosmah dijadikan umpanan untuk menguatkan hujahnya.

Sasarannya untuk mengaut RM18 juta yang diperuntukan untuk Tahun Melawat Perak. Patutlah TMP 2012 hambar dan tidak ada kesan kerana sebahagian besar dari peruntukan ini digunakan untuk kegunaan peribadi Hamidah dan adiknya, Zurah 10.

Berbalik kepada perangai jahat si Parpu ini, dia mula dengan menyerang ketua biro berita harian dan wartawan-wartawan lain yang tidak mahu bersekongkol dengannya. Email layang serta blog yang memaparkan senarai musuhnya diedarkan oleh konco-konconya.

Terbaru dia sedang cuba memujuk sekupangdua yang mendedahkan skandal Nga Kor Ming. Dia lupa dulu dialah yang menyerang sekupangdua dengan mendakwa sekupang sebagai "blogger picisan yang bodoh" dan tidak layak sebagai blogger.

Hari ini bila sekupang mula terkenal, dia datang menghimpit. Khabarnya dia menelepon si sekupang ni saban hari mahu duduk semeja.

Takpa nanti kita sambung cerita tingkah laku si peminum stout ni di Perak dan kekasih-gelapnya Hamidah Osman bakal menteri besar ini.

No comments:

Post a Comment